Szemrevaló és igen erős új Audi sportkombi érkezett
Az Audi S5 Avant jelen formájában alig gyengébb, mint a kifutó RS4 Avant.
Az Audi S5 Avant jelen formájában alig gyengébb, mint a kifutó RS4 Avant.
A szedán és kombi formában támadó új Audi RS5-nek már javában zajlik a Nordschleifén történő tesztelése.
Az Audi A5 legújabb külsőleg tölthető hibrid változata kétféle teljesítményszinttel és kétféle karosszériával érhető el.
A vadonatúj fejlesztésű Audi RS5 minden valószínűség szerint kitart a 6 hengeres hajtás mellett.
A most debütált nyújtott tengelytávú Audi A5L a korábbi A4 igazi utódja.
A 600 lóerősnek ígérkező új RS5 szedán és kombi változatban fog támadni.
30 év után eddigi formájában megszűnt létezni az egyik legnépszerűbb Audi, az A4, melynek utódja mostantól A5 névre hallgat és elképesztő technikával támad. Nizza környékén ismerkedtünk meg a vadonatúj A5-tel, és hajtottuk meg annak sportosabb S5-ös verzióját.
A teljesen új Audi A5 legsportosabb változata 4,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
A négykarikás német gyártó szedán és kombi változatban készülő vadonatúj modellje 16,8 millió forinton nyit Magyarországon.
Sokan már régóta temetik a kombikat, az Audi kínálatából azonban még jó darabig nem kopnak ki ezek a praktikus modellek.
A már eddig is izgalmas vonalvezetéshez nem igazán kellett hozzányúlni, az utastér viszont szerencsére hatalmasat fejlődött. Meghajtottuk a brit márka hátsó-kerékhajtású felfrissített nagy szedánját.
Megérkezett a sportos csúcsmodell felfrissített kupé és szedán kivitele.
Az egyik legjobb formájú Audi volt mindig is az A5, talán kijelenthető, hogy a frissítése után is az maradt.
Európában mostantól csak erős és takarékos gázolajos egységgel rendelhető a sportos német szedán és kupé.
Kilenc év telt el azóta, hogy a négykarikások bemutatták az A5-öt, így igazán itt volt már az ideje, hogy előrukkoljanak a második generációval. Nem is bízták a véletlenre a dolgot, ezer meghívott vendég előtt leplezték le Ingolstadban az új luxuskupét. Ott voltunk.
Sosem dől el, hogy melyik énem kerekedik felül a másikon: az ördögi kacajjal üzemelő gépállat, amely 17 literes átlaggal adja vissza a 333 lovas Audi S5-öst, vagy a lucernás mezőn bazsarózsát gyűjtő állatvédő, aki inkább izzad, mintsem 1 grammal is növelje ökológiai lábnyomát. A ráncfelvarrott Audi A5 kupé, kabrió és ötajtós kupé formájában kínálta fel számunkra végleteit.